معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار نظارت کامل بر بازار پوشاک و نوشت‌افزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن فصل جدید مدارس خواستار نظارت جدی بر بازار پوشاک و نوشت‌افزار شد و گفت: اداره‌کل آموزش و پرورش استان قیمت پوشاک و سرویس مدارس را از طریق رسانه‌های گروهی به مردم اطلاع‌رسانی کند.

محمد کاظم منزوی در نشست کمیته اقدام مشترک بازرسی بر بازار پیش از آغاز سال تحصیلی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: قیمت‌های نوشت‌افزار عمومی (غیرفانتزی) که بین دانش‌آموزان مصرف زیاد دارد، از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود.


بیشتر بخوانید


وی تشدید نظارت بر پوشاک مدارس و نوشت‌افزار در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: بسیاری شهروندان استان برای تامین لباس، نوشت‌افزار عمومی (غیرفانتزی) و سرویس مدارس دغدغه دارند.

منزوی تصریح کرد: در همین راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی متولی در چهارمحال و بختیاری باید نظارت بیشتر و حساس‌تری بر روند تامین لباس، نوشت‌افزار و سرویس مدارس در استان داشته باشند.

وی یادآور شد: اطلاع‌رسانی شفاف، دقیق و صریح در خصوص نرخ کالا‌ها و خدمات به مردم مورد توجه جدی متولیان امر باشد تا احجافی در حق اولیاء و دانش‌آموزان رُخ ندهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه جاری تاکنون اظهار داشت: این طرح در استان برای نظارت بر قیمت‌های نوشت‌افزار ۲ هفته زودتر شروع شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مشکل تامین لاستیک در بازار چهارمحال و بختیاری کمتر شده است.

منزوی تاکید کرد: قرار شد اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت قیمت روغن موتور خودرو در بازار استان را تهیه و ارائه دهد.

وی افزود: در این نشست قرار شد شکر موجود در انبار‌های چهارمحال و بختیاری به‌عنوان سهمیه خانوار لحاظ و وارد بازار مصرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار