توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت خوی

در آستانه سال نو، بیش از ۱۱۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان خوی توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش خوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه سال نو، با همکاری آموزش و پرورش و انجمن خیریه مهربانان ایرانی، یک هزار و ۱۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان با هدف محرومین زدایی و حمایت از تحصیل دانش‌آموزان مستعد و نیازمند اهدا شد.

مرتضی محمدپور با اشاره به اینکه جامعه هدف دریافت کننده بسته‌های لوازم التحریر دانش آموزان مناطق محروم شهر خوی می‌باشد؛ گفت: این اقدام در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان این مناطق صورت گرفت.

این مقام آموزشی تصریح کرد: اقلام این بسته حمایتی شامل دفتر نوشتاری و نقاشی، مداد، خودکار، خط کش، مداد تراش و مداد پاکن می‌باشد.

وی افزود: امیدواریم توانسته باشیم لبخندی بر لبان این دانش آموزان نشانده و از دغدغه والدین آن‌ها برای خرید لوازم التحریر و کیف مدرسه کاسته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش خوی همچنین به ارائه خدمات آموزشی در مناطق زلزله زده خوی نیز گفت: در زلزله سال گذشته این شهرستان، ۸۰ باب مدرسه خسارت کلی و جزئی دیده بودند که ۳۵ باب مدرسه به همت اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان و خیّران تعمیر و به چرخه آموزش بازگشته است. 

محمدپور اضافه کرد: در حال حاضر نیز ۱۶ باب مدرسه با ۱۲۲ کلاس درس درمناطق روستایی و شهری خوی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.