رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: پس از بازدید اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح آزادراه مراغه – هشترود عملیات اجرایی در این طرح سرعت گرفت.

آقای محرم‌پور گفت: حدود ۳۰ کیلومتر از آزادراه مراغه – هشترود بر اساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی تا آذر امسال زیر بار ترافیک قرار می‌گیرد و سال بعد نیز ۱۰ کیلومتر اتصال به شهر مراغه تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی طی امسال ۲۹۳ کیلومتر از مسیر پنج طرح آزادراهی کشور را تکمیل می‌کند که ۳۰ کیلومتر از آزادراه مراغه – هشترود نیز جزو همین مسیرهاست.

رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: بیشترین میزان حوادث رانندگی در جاده قدیمی مراغه – هشترود در همین ۴۰ کیلومتر نخست اتفاق می‌افتد و بر همین اساس نیز تکمیل ۳۰ کیلومتر از آزادراه مراغه – هشترود در کاهش تعداد سوانح رانندگی بی‌تاثیر نخواهد بود.

با بیان اینکه پیشرفت کلی طرح آزادراه مراغه – هشترود با ۱۱۰ کیلومتر طول حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد است اضافه کرد: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی برای این طرح ملی تاکنون هزار میلیارد تومان هزینه شده که ۶۰ درصد آن را دولت و ۴۰ درصد بقیه را بخش خصوصی تامین کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهو
۱۰:۴۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
با سلام ایا واقعا این پروژه اینقدر سنگین است که با گذشت این همه زمان هنوز افتتاح نشده؟ دلیل این همه تعلل چیست ایا جز اینه نفعی برای برخی افراد دارد ممنون میشم پیگیری کنید