سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران گفت: بیست و سوم شهریور ماه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین در محدوده خیابان "مفتح" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت که راکب آن رفتار نامتعارف از خود نشان می‌داد مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل به سرقت رفته و سرنشین آن سارق حرفه‌ای است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشین موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد و به هشدار ماموران بی‌توجهی می‌کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه از کوله پشتی متهم آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت اعتراف و در گام بعدی ماموران با مراجعه به مخفیگاه متهم ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی دیگر نیز کشف کردند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده و اقدام به سرقت موتورسیکلت شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

برچسب ها: سرقت ، موتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار