رئیس اتحادیه خرازی و لوازم‌التحریر همدان گفت: افزایش قیمت‌ها و کاهش تقاضا کسادی بازار لوازم‌التحریر را رقم زده است.

امیر گلبخش با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت‌ها، تورم و کاهش قدرت خرید مردم، بازار لوازم‌التحریر از رونق مورد انتظار برخوردار نیست گفت: از زمانی که توزیع کتاب درسی را از فروشندگان لوازم‌التحریر گرفتند، رونق رفته رفته از بازار رخت بربست.

او گفت: هم اکنون خانواده‌ها باید یکبار هزینه ثبت خرید کتاب در سایت را بپردازند و سپس از مدرسه تحویل بگیرند؛ برخی از مدارس هم در کنار تحویل کتاب، بسته لوازم‌التحریر را تهیه کردند و به فروش می‌رسانند.

رئیس اتحادیه خرازی و لوازم‌التحریر با بیان اینکه با این اقدامات حق انتخاب از دانش‌آموزان گرفته شده است گفت: پیش از این دانش‌آموزان با شوق و ذوق در بازار حاضر شده و نسبت به خرید لوازم‌التحریر اقدام می‌کردند.

گلبخش گفت: علاوه بر این موارد برخی فروشندگان به صورت دست‌فروشی نسبت به عرضه لوازم‌التحریر اقدام کردند و همین مساله بر کسادی بازار افزوده است.

او در ادامه با تاکید بر اینکه میزان تولید لوازم‌التحریر داخلی به خوبی افزایش یافته است گفت: به دلیل حمایت از تولید داخل توصیه و تاکید ما خرید و عرضه لوازم‌التحریر ایرانی است که خوشبختانه از نظر کیفیت نیز ارتقای قابل توجهی پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه خرازی و لوازم‌التحریر با بیان اینکه واردات کالا‌های خارجی نیز توجیه اقتصادی ندارد گفت: هم اکنون لوازم‌التحریر به اندازه کافی در بازار در انواع و اقسام و با قیمت‌های مختلف که اکثر آن تولید داخل است، موجود است و مشکلی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.