معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان همدان از تشکیل ۹۵ پرونده تخلف در بازار لوازم‌التحریر همدان خبر داد.

مرتضی بیدآبادی با اشاره به اجرای طرح نظارت بر بازار لوازم‌التحریر گفت: کرد: به همین منظور طی ۲۰ روز گذشته بالغ بر ۹۵ پرونده در سطح استان تشکیل شده که بیشتر تخلف‌ها مربوط به درج قیمت‌ها و گران‌فروشی است.

او گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم التحریر، البسه و کیف و کفش دانش‌آموزان از ۱۵ شهریورماه آغاز شده و در این زمینه قاطعانه ورود کرده‌ایم.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان گفت: این طرح تا ۱۵ مهرماه و با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در شهر همدان و سایر شهرستان‌ها در نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود.

بیدآبادی گفت: با توجه به اینکه همکاران تعزیرات و اتاق اصناف بیشتر در گشت‌های همدان حضور دارند در نتیجه پرونده‌های بیشتری در همدان ثبت می‌شود.

او با بیان اینکه از سال‌های قبل بیشتر تخلف‌ها در حوزه لوازم‌التحریر مربوط به دفاتر فانتزی می‌شد گفت: این دفاتر ضد فرهنگی هستند و طرح‌های جلد آن‌ها غیر اسلامی و غیر فرهنگی هستند که در صورت مشاهده علاوه بر ضبط کالا، پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان در پایان با بیان اینکه مردم در صورت گزارش تخلفات گران‌فروشی، باید قبض را در سامانه www.۱۲۴.ir بارگزاری کنند گفت: پس از بررسی مبلغ به حساب فرد برگردانده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.