حجت الاسلام کاظمی گفت: دشمن از وحدت جهان اسلام به شدت وحشت دارد، بنابراین در صدد تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی برآمده که با هوشیاری مردم و مسئولان، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام سید عباس کاظمی امام جمعه موقت در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس کاظمی پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: در آستانه شهادت ولی نعمت ایرانیان آقا علی بن موسی الرضا (ع) قرار داریم و  علی رغم توطئه‌ها و فتنه گری‌های دشمنان و بدخواهان، شاهد برگزاری پرشور مجالس عزاداری در ایام محرم و صفر بودیم.

او با استناد به منویات مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی)  تاکید کرد: دشمنان و بدخواهان که در عرصه‌های مختلف با شکست مواجه شدند و درصدد ایجاد اختلاف بین اهل تسنن و تشیع بودند که این مهم با همراهی مردم و علمای تشیع و اهل سنت نقش بر آب شد.

امام جمعه موقت کوهبنان افزود: دشمن از وحدت جهان اسلام به شدت وحشت دارد ؛ بنابراین در صدد تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی برآمده که با هوشیاری مردم و مسئولان، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

او بیان داشت: وضعیت فعلی سیستان با بلوچستان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و با وجود کار‌های فراوانی که انجام شده خدمت رسانی به منطقه بایستی قوت بگیرد.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: جهان در حال تحول بزرگی است و قدرت‌های استعماری و دشمنان در حال تضعیف هستند و جای خود را به قدرت‌های جدید می‌دهند.

او یادآور شد: دشمنان در صدد هستند در ایران بحران درست کنند ؛ بنابراین بر تحریک اختلافات قومی، مذهبی، مساله جنسیت زن و مرد تاکید دارند.

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: باید مواظبت کنیم در مسیری حرکت کنیم که باعث خوشحالی دشمن نشود،؛ زیرا نقاطی که دشمن را تخریب کنند، حق هستند.

او بیان داشت: باید هوشیار باشیم ؛ زیرا دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود در صدد تخریب روحانیت، سپاه، بسیج، نیرو‌های انتظامی و امنیتی است که راه به جایی نخواهد برد.
 
امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: جا دارد از خدمات و تلاش‌های ۳ ساله امام جمعه سابق کوهبنان در شهرستان و تعامل بسیار خوب و ستودنی او با فرمانداری، شورای اداری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، خانواده معزز شهیدان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان قدردانی کنیم. 

او در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در آستانه سال تحصیلی، شاهد برگزاری جشن عاطفه‌ها در جای جای کشور هستیم که  به برکت انقلاب اسلامی، احسان و نیکوکاری احیا شد و در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کمک‌های مومنانه و مواسات به اوج خود رسید.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: جا دارد همگان در جشن عاطفه‌ها که به همت کمیته امداد برپا می شود، حضوری پرشور داشته باشند تا در آغاز سال تحصیلی، دانش آموزان با لبخند و خوشحالی در مدارس حضور پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.