مسکو: تهدید تروریستی مقام اوکراینی نشان‌دهنده ماهیت این رژیم است

سخنگوی وزارت خارجه روسیه نسبت به اظهارات اخیر یک مقام اوکراینی واکنش نشان داد و آن را تروریستی خواند.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه، با اشاره به تهدیدی که ارتش اوکراین علیه خبرنگاران روسیه کرد، گفت که «سارا اشتون سیریلو» به عنوان نمونه‌ای از ماهیت تروریستی رژیم کی‌یف به سازمان‌های بین‌المللی معرفی خواهد شد.

به گزارش آرتی، سارا اشتون سیریلو از مقام‌های ارتش اوکراین است که هفته گذشته در پیامی تهدید به کشتن «مبلغان» روسی کرد و مدعی شد که «هفته آینده دندان‌های شیاطین روسی بهم فشرده خواهد شد و دهان هار آن‌ها در جنون غیرقابل کنترل کف خواهد کرد، جهان کرملین مورد علاقه خود را خواهد دید. مبلغان تاوان جنایات خود را می‌دهند. مبلغان جنایتکار جنگی روسیه همگی تعقیب خواهند شد و عدالت اجرا خواهد شد.»

اکنون زاخارووا در پیامی توییتری نوشت: «یک زامبی آخرالزمانی، ما این شواهد بیشتر از ماهیت تروریستی رژیم کی‌یف و حمایت واشنگتن از آن را برای همه سازمان‌های بین‌المللی و سازمان‌های غیردولتی ارسال خواهیم کرد.»

«النا دراپنکو» معاون اول کمیته فرهنگی دومای دولتی روسیه، هم گفت که سخنان اشتون در منطق «تروریست‌ها و فاشیست‌ها در کی‌یف» جا دارد و از پیشنهاد زاخارووا مبنی بر ارجاع تهدید به نهاد‌های بین‌المللی حمایت کرد و در پیامی نوشت: «کنوانسیون‌های بین‌المللی وجود دارد، تعهداتی وجود دارد که اوکراین بر عهده گرفته است. ما باید خواستار تحقق آن‌ها باشیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
به نظر من زلنسکی وبن سلمان دوشکست خورده وآلت دست غربیها میباشند تنها فرقی که بن سلمان با زلنسکی دارد او تقصیرات را گردن پدرش می اندازد وسپری چون اسلام دارد وگرنه هردو به هم زبان وهم نژاد خود خیانت کردند واز نظر غربیها مهره سوخته هستند وسرمایه کشورشان را به باد دادند
آخرین اخبار