دریایی گفت: هیچ مرزبندی و اولویتی در نگاه ما به عرصه فرهنگ و هنر کردستان به ویژه هنرمندان و به طور کلی اصحاب فرهنگ و هنر وجود ندارد.

 علی اصغر دریایی  امروز د ر نشست با هیات مدیره قطعه هنرمندان شهر سنندج  از دو نفر از هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری و فرهنگی برای حضور در هیات امنای قطعه دعوت بعمل آمد و پیرامون نوسازی قطعه هنرمندان با حضور مدیر آرامستان بحث و تبادل نظر شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در این نشست با تاکید بر اینکه نگاه ما به عرصه فرهنگ و هنر اقناعی است نه ابلاغی، افزود: برای دیدار و تجلیل از مفاخر و هنرمندان استان نیاز هست به ما طرح و برنامه داده شود تا همه هنرمندان را در سطح استان بصورت یکسان ببینیم و با مشورت از آن‌ها تجلیل و قدردانی شود.

او اظهار کرد: هیچ مرزبندی و اولویتی در در نگاه ما به عرصه فرهنگ و هنر کردستان به ویژه هنرمندان و به طور کلی اصحاب فرهنگ و هنر وجود ندارد.

دریایی اضافه کرد: در مدت مسئولیت من کار‌های خوبی در عرصه خدمات به اصحاب فرهنگ و هنر و همچنین برگزاری جشنواره‌های فاخر صورت گرفته است، تاکنون ۴۱میلیارد تومان در سال گذشته تسهیلات کم بهره بانکی به اصحاب فرهنگ و هنر اعطا شده است و از ۵۲ نفر هنرمند سطح استان در منازل آن‌ها دیدار‌های صمیمی همراه با کمک‌ها نقدی صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.