مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم عزاداری دسته‌ها و هیئت‌های مذهبی به مناسبت دهه پایانی ماه صفر در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید رضا افتخاری مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای سالروز رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) برنامه‌های مختلف عزاداری در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز شنبه از ساعت ۹ و ۳٠ دقیقه دسته‌های عزاداری در میدان هفتم تیر شهر یاسوج عزاداری می‌کنند، تصریح کرد: شنبه ۲۵ شهریور مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در ساعت ۹ و ۳٠ دقیقه صبح دسته‌های عزاداری از مسجد صاحب‌الزمان (عج) یاسوج به سمت میدان شهدای هفتم تیر و میدان شهدای نیروی انتظامی این شهر عزاداری و سینه‌زنی می‌کنند.

افتخاری با اشاره به اعزام ۳۰۰ نفر از اعضای هیئت‌های مذهبی استان به مشهد مقدس، تصریح کرد: با همکاری شکل گرفته با آستان قدس رضوی و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی، اعضای هیئت‌ها به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: این افراد در شب شهادت امام رضا (ع) در حرم و بخش رواق امام خمینی (ره) به صورت سنتی استان عزاداری به عزاداری خواهند پرداخت.

برچسب ها: عزاداری ، ماه صفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.