اخذ موافقت اصولی برای تاسیس دانشکده پرستاری گنبدکاووس

فرماندار ویژه گنبدکاووس از اخذ موافقت اصولی برای تاسیس دانشکده پرستاری در این شهرستان خبر داد.

مهدی دهرویه امروز  چهارشنبه 22 شهریور در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان گنبدکاووس گفت: مجتمع عالی سلامت گنبدکاووس با تامین فضا و امکانات لازم، به دانشکده پرستاری تبدیل می‌شود.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی، معضلی اساسی است و باید نگاه دغدغه‌مند و هم افزا برای حل آن‌ها داشته باشیم و برخی قوانین و دستورالعمل‌ها در بعضی بخش‌ها بومی سازی شود. رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: پارسال ۱۴ هزار و ۷۳۵ آسیب دیده سوانح و حوداث به بیمارستان‌ها منتقل شدند که از این تعداد یکهزار و ۳۶۹ نفر کودک بودند.

فرهاد بدیعی گفت: از سال ۱۳۹۹ تاکنون، دومین علت مرگ و میر کودکان در این شهرستان، سوانح و حوادث شامل تصادفات، غرق شدگی، و سقوط بوده است.

عباس یادگاری، جانشین پلیس فتا گنبدکاووس نیز گفت: در نیمه نخست امسال، کلاهبرداری اینترنتی ۳۴ درصد، برداشت غیرقانونی اینترنتی ۲۲ درصد، هتک حیثیت ۲۸ درصد و سایر جرائم ۱۶ درصد جرائم فضای مجازی را در بر می‌گیرد.

محمود پیری، رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس هم گفت: در ۵ مرحله جمع آوری متکدیان، کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر، از ابتدای امسال تاکنون ۹۷ نفر ساماندهی شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.