اصلاح برخی از معابر یزد اجتناب ناپذیر است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به حجم بالای خودرو‌ها در یزد اصلاح برخی از معابر یزد اجتناب ناپذیر است.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا گفت: با توجه به اینکه در شهر یزد به ازای هر خانواده ۲ خودرو وجود دارد و حجم بالای خودرو‌ها باعث قفل شدن برخی از معابر می‌شود، لذا اصلاح هندسی این گونه معابر اجتناب ناپذیر بوده که برای تعدادی از آن‌ها انجام شده است.

او افزود: با توجه به افزایش جمعیت و مهاجر پذیر بودن شهر یزد، هم اکنون بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان در شهرستان یزد ساکن هستند، لذا در برخی از ایام سال تعدادی از معابر شهر به دلیل ترافیک قفل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: طی پیگیری‌های مکرر و کسب مجوز از شورای ترافیک و همچنین برگزاری جلسات زیادی که با ارگان‌های مرتبط صورت گرفت، پس از کسب نظر کارشناسی نسبت به اصلاح برخی از این نقاط اقدام شد که رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

سیفی گفت: هر چند می‌دانیم برخی از این اقدامات فقط برای چند سال پاسخگو است و به صورت مقطعی مشکلات ترافیکی تسهیل شده است. 

او در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اقداماتی که در ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد انجام شده، بیشتر بر مدار خدمت رسانی به مردم و با رویکرد در عدالت خدمت رسانی و دیدن همه مناطق شهر انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در منطقه صدرآباد (کشتارگاه سابق) بیش از ۵۰ هزار متر مربع آسفالت صورت گرفت که برای اولین بار برخی از مناطق اصلی این منطقه که به صورت خاکی بود، آسفالت و ساماندهی معابر و پیاده رو‌ها نیز انجام شد.

برچسب ها: اصلاح هندسی ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.