پایان شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «کویر و زندگی»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی پایان شهریور را آخرین مهلت ارسال اثر به سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند «کویر و زندگی» اعلام کرد.

 فرخنده گفت: هنرمندان می‌توانند با مراجعه به درگاه جشنواره، به نشانی TabasArt.ir ثبت نام و آثار خود را، در دو بخش عکس و فیلم مستند، ارسال کنند.

وی افزود: مهرداد اسکویی، دکتر احمد الستی و اسفندیار شهیدی در بخش فیلم مستند و دکتر علی قلمسیاه، سعید محمودی ازناوه و مسعود زنده روح کرمانی در بخش عکس، آثار را داوری می‌کنند.

چشم انداز‌های زیبای طبیعت کویر، انسان، زندگی و کویر، آداب و رسوم، جشن و مراسم آیینی در نواحی کویری، نگاه هنرمندانه به ویژگی‌های خاص معماری مناطق کویری، روش‌های توسعه پایدار، مبتنی بر گردشگری با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد کویر، توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد محیط زیست، تنوع گیاهی و جانوری در مناطق کویری، نگاه هنرمندانه به روش‌های سنتی (قنات) و نوین بهره وری از آب در مناطق کویری و هر اثری که بیانگر فرهنگ، روح زندگی و زیبایی و شکوه کویر باشد؛ از محور‌های سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند «کویر و زندگی» است؛ که به میزبانی شهرستان طبس، برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.