مشاور امور بین الملل رهبر انقلاب:

نام عیسی طباطبایی برای همیشه در تاریخ مبارزات و بیداری اسلامی زنده می‌ماند

ولایتی نوشت: نام عیسی طباطبایی برای همیشه در تاریخ مبارزات و بیداری اسلامی زنده می‌ماند و وی موجب افتخار مسلمانان در لبنان و منطقه است.

علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی برای پاسداشت نماینده امام و رهبری در لبنان نوشت: نام «عیسی طباطبایی» برای همیشه در تاریخ مبارزات و بیداری اسلامی زنده می‌ماند.

در این پیام  آمده است: حجت‌الاسلام والمسلمین سید عیسی طباطبایی که از رهروان و پیروان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ه) بودند، به عنوان یک شخصیت مردمی و متواضع، دلسوز و با اخلاص، عمر با برکت خویش را صرف خدمت به پیشرفت مسلمانان و رفع مشکلات آنان کرد.

وی افزود: بنده در طی سال‌های مسئولیت در وزارت امور خارجه بار‌ها به سوریه و لبنان سفر کردم و هر بار توفیق ملاقات با این شخصیت ارزشمند، سید بزرگوار و عالم مومن را داشتم.

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: وی دلسوزانه و مخلصانه به‌عنوان یک مجاهد برای روابط بین فلسطینیان و شیعیان اقدامات و تلاش بسیاری را انجام می‌داد از جمله در اعتصاب غذای لبنان در اردوگاه رشیدیه مجموعه‌ای از افراد صاحب‌نام فلسطینی و شیعیان و در راس آن‌ها حاج سید عیسی طباطبایی شرکت کردند.

ولایتی اداه داد: وی چنان در این اعتصاب به‌صورت باورمندانه‌ای جدی بود که جسم و روح ایشان نیز به خطر افتاد، اما در نهایت این اعتصاب موفق بود و نام سید عیسی طباطبایی برای همیشه در تاریخ مبارزات و بیداری اسلامی زنده ماند.

وی بیان کرد: وی موجب افتخار مسلمانان و پیروان اهل بیت (علیهم السلام) در لبنان و منطقه است که با تأسیس مراکز مختلف، خدمات ارزشمندی را به مظلومان منطقه ارائه کرد.

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: طول عمر با عزت و برکت را از خداوند متعال برای ایشان مسألت می‌نمایم.

هشتمین اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» با حضور چهره‌های شاخص گروه‌های مقاومت و همچنین نمایندگان و رؤسای پارلمان‌های کشوره‌های حوزه مقاومت، علما، فضلا و جمع کثیری از فرماندهان ارشد حزب‌الله و تأثیرگذران عرصه مقاومت ۲۴ شهریور در دامغان و اول و دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار