ولایتی، صالحی و متکی در پیامی به امیرعبداللهیان احراز رتبه برتر وزارت امور خارجه در سطح دستگاه‌های اجرایی را تبریک گفتند.

علی اکبر صالحی و منوچهر متکی وزرای امور خارجه سابق کشورمان با ارسال پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، احراز رتبه برتر وزارت امور خارجه در سطح دستگاه‌های اجرایی کشور در سال‌ جاری را تبریک گفتند.

متن پیام علی اکبر صالحی به شرح زیر است:

برادر عزیز و بزرگوار جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان

وزیر محترم وزارت امور خارجه

با سلام و احترام

احراز مقام اول دستگاه‌های اجرایی دولت سیزدهم را که نتیجه تلاش‌های بی وقفه و صادقانه حضرتعالی و همکاران صدیق و همدل و متعهد وزارت امور خارجه می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما عزیزان در خدمت به کشور عزیزمان ایران و ملت بزرگوارمان که با تحمل رنج‌ها توانسته است حماسه‌ای از تاب آوری تحسین بر انگیز به نمایش بگذارد مسئلت دارم.

علی اکبر صالحی

متن پیام منوچهر متکی هم  به شرح زیر است:

بنام حضرت دوست

جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان
 وزیرمحترم امورخارجه دام عزه

سلام علیکم

احراز مقام نخست دستگاه‌های اجرایی کشور را خدمت جنابعالی و همکاران گرامی وزارت امور خارجه تبریک و تهنیت عرض میکنم. 

جهت گیری‌های غیر یکسو گرایانه و متوازن دکتر رئیسی در حوزه سیاست خارجی بر مدار اندیشه و رهنمود‌های امامین انقلاب، زمینه ساز تحول اساسی در روابط 
خارجی گردید.

عضویت در شانگهای علی‌رغم خواست چهار دولت در۱۶ سال گذشته، پیوستن ایران به بریکس. جهش مشهود در سیاست همسایگی، تعامل منطقی بر اساس منافع کشور با برجام و گشایش تدریجی در بازگشت پول‌های بلوکه شده، بخش‌هایی ازدستاورد‌ها و نماد‌های برآمده  ازجهت گیری‌های درست است که گوارای مسؤلین و تلاشگران صدیق عرصه سیاست خارجی باد. 

منوچهر متکی ۱۴۰۲/۶/۱۳

متن پیام علی اکبر ولایتی نیز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان 

وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران 

موفقیت‌های اخیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست خارجی «با رهنمودهای مقام معظم رهبری» بویژه حضور در پیمان‌های منطقه‌ای و گسترش همکاری‌های دو جانبه موجب خرسندی و قدردانی است.

بدینوسیله از تلاش‌های ارزشمند جنابعالی سپاسگزاری می نمایم. 

علی اکبر ولایتی

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم در پی کسب رتبه برتر در زمینه ارزیابی و عملکرد در سطح ملی از سوی وزارت امور خارجه، در جریان برگزاری هجدهمین جشنواره شهید رجایی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان از خدمات وزیر امور خارجه و کارکنان این وزارتخانه تجلیل کرد.

پیام تبریک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
وزارتخارجه چیکار کرده
مگه تحریما رو ورداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
تبریک و باز هم تبریک به وزیر عزیز امیرعبداللهیان
آخرین اخبار