کمک بیش از ۲۰ میلیاردی مردم نیکوکار به نیازمندان بوئین زهرا

رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا گفت: مردم نیکوکار بیش از ۲۰ میلیارد و ۹۷۸ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان شهرستان بوئین زهرا مساعدت کرده اند.

هادی برزگر ابراهیمی رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا گفت: مجموع کمک‌های مردمی طی چهار ماهه نخست امسال در شهرستان بوئین زهرا بیش از ۲۰ میلیارد و ۹۷۸ میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: از این میزان کمک مردمی بیش از ۵۵۲ میلیون تومان صدقه مردم نیکوکار در چهار هزار و ۴۰۴ صندوق صدقه بوده است.

برزگر ابراهیمی افزود: طی این مدت چهار هزار و ۳۳۱ حامی بیش از یک میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان به ۷۱۲ فرزند محسنین و ۲۱۵ فرزند یتیم شهرستان بوئین زهرا اهدا کرده اند.

رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا اضافه کرد: همچنین در این مدت بیش از ۱۱ میلیارد و ۱۶۱ میلیون تومان کمک مردمی در ۲۸ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است که کمک‌های جمع آوری شده توسط اعضای این مراکز برای نیازمندان و محرومان صرف شده است.

 برزگر ابراهیمی عنوان کرد:  میزان کمک‌های مردمی طی چهار ماهه نخست امسال در شهر بوئین زهرا بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان بوده است که بیش از ۸۱۹ میلیون تومان کمک حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین و بیش از ۶ میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸۵*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.