مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۴۸۰ حامی جدید به جمع حامیان ایتام و اکرام محسنین قزوین پیوستند.

ناصر ظاهری در دیدار با سه نفر از خیران که با اعضای خانواده و اقوام در جمع حامیان فرزندان اکرام ایتام و محسنین مشارکت دارند، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح مفتاح الجنه را برگزار می‌کند که در این طرح، به دیدار خانواده‌های نیازمند رفته و وضعیت آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: در بازدید‌های طرح مفتاح الجنه، خانواده نیازمندان می‌گویند کمک‌هایی که به ما می‌شود توسط افرادی است که نمی‌شناسیم، شما که آن‌ها را می‌بینید، سلام و عرض تشکر ما را برسانید.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در دیدار با خیران بزرگوار علاوه بر عرض تشکر خودمان، سلام و تشکر نیازمندان را نیز ابراز می‌کنیم و امیدواریم که این تلاش‌ها در روز قیامت دستگیر ما باشد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۴۸۰ حامی جدید به جمع حامیان ایتام و اکرام محسنین قزوین پیوستند به طوری که در حال حاضر تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از مرز ۳۲ هزار ۷۸۰ نفر گذشته است.

ظاهری عنوان کرد: در طرح اکرام ایتام و محسنین شبکه سازی مردمی یکی از رویکرد‌های موفقی است که خود حامیان دنبال می‌کنند و ثمرات شایسته‌ای را نیز داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار