عامل قدرت نمایی و رجز خوانی برای عمومی و ترویج خشونت در فضای مجازی با سلاح گرم طی یک عملیات غافلگیرانه دراستان کرمان دستگیر شد.

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: بدنبال انتشار کلیپی از قدرت نمایی شخصی به هویت معلوم در فضای مجازی با سلاح گرم که موجب رعب و وحشت کاربران و تریج خشونت برای عموم شده بود، موضوع دستگیری متهم در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس فتا شهرستان با همکاری پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در استان کرمان شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی و با اخذ نیابت قضایی و اعزام به آن استان وی را در یک عملیاتی غافلگیرانه در شهرستان بابک استان کرمان دستگیر کردند.

سرهنگ کلوانی با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که عمدتاً این افراد با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمائی، جلب توجه و اعلام وجود می‌کنند که پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات فرصت عرض اندام را از آنان خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.