فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری عامل خشونت با سلاح و سلب آسایش عمومی در طرح ضربتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی ایجاد نزاع و قدرت نمایی متعدد با سلاح سرد و گرم توسط یکی از اراذل و اوباش شرور و سابقه دار بهنمیری، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: متاسفانه این فرد از اراذل و اوباش سابقه دار و شناخته شده می‌باشد که با قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد، عربده کشی، اقدام به زورگیری، تهدید، ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان در سطح شهرستان کرده بود.

فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابلسر پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم بر روی این پرونده، سرانجام وی را که در مخفیگاهش پنهان شده بود، شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر نموده و اسلحه وی را نیز کشف کردند.

سرهنگ افضلی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت اجتماعی، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار