سرپرست ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

در دهه پایانی صفر کمترین مشکل را در حوزه بهداشت و درمان خواهیم داشت

سرپرست ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دهه پایانی صفر کمترین مشکل را در حوزه بهداشت و درمان خواهیم داشت، همه نهاد‌ها و ارگان‌های مرتبط اعلام همکاری کردند.

محمود محمدزاده شبستری سرپرست ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دهه پایانی صفر کمترین مشکل را در حوزه بهداشت و درمان خواهیم داشت. همه نهاد‌ها و ارگان‌های مرتبط اعلام همکاری کردند. بیمارستان‌های خصوصی و دولتی خارج از وظایف خاص خود وظایفی را عهده‌دار شد و در پیاده‌روی زائران کمک ویژه‌ای خواهد داشت.

او افزود: مراکز درمانی و بیمارستان‌های ما فعال است و کلینیک‌های ویژه را نیز فعال نگه خواهیم داشت. در حوزه بهداشت و مراکز بهداشتی کار عظیم و وسیعی انجام شده که استاندارد‌های خود را دارد. حوزه بهداشت و درمان و دانشگاه در این چند روز و به طور کلی سفر‌هایی که انجام می‌شود در آمادگی کامل است و مشکلی نخواهیم داشت.

سرپرست ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص کمبود دارو ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان در جهت تامین دارو قول داده که دارو و شیرخشک تامین و تمام کمبود‌ها رفع خواهد شد. وزیر بهداشت همراه با تیم خود در مشهد مستقر می‌شوند. در شرایط فعلی بحران نداریم و تامین هست، ظرف چند روز آینده نیز بیشتر خواهد شد. اگر شیر خشک را در قالب کد ملی توزیع کرده و نظارت بیشتری کنیم، مشکل حل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار