رئیس اداره راهداری شهرستان مشگین شهر گفت: در ۵ ماهه گذشته ۳۵۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه در این شهرستان اصلاح و رفع شده است.

رضا فرج پور در بازدید از محور‌های اصلی با بیان اینکه در مدت یاد شده محور‌های مواصلاتی این شهرستان با استفاده از ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت گرم و ۷۰ تن آسفالت سرد لکه گیری شده افزود: در این مدت راهداران در محور مغان به شکل هندسی و قشر رگلاژی ۴۲ هزار متر مربع لکه گیری اجرا کرده اند.

او با اشاره به اینکه در ۵ ماهه گذشته جهت هدایت ترافیک روان ۱۲۷ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر توسط راهداران خط کشی شده تصریح کرد: در مدت یاد شده بیش از هزار کیلومتر از کانال‌های طرفین راه شهرستان مشگین شهر اصلاح و بازسازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در این مدت رفع مسدودیت و بازگشایی راه ۱۲۳ روستا بطول ۵۸۵ کیلومتر را که در اثر سیل مسدود شده بودند توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: در این مدت راهداران ۸۴۰۰ متر مکعب از راه‌های شنی و شانه راه‌ها را شن ریزی کرده اند.

فرج پور در ۵ ماهه گذشته از تسطیح و رگلاژ هزار کیلومتر از حریم راه اصلی و جاده شنی و خاکی این شهرستان خبرداد و خاطر نشان شد: جهت جلوگیری از پرت شدن وسائط نقلیه ۴۸۰ متر مکعب دپو مصالح در پرتگاه‌ها انجام شده است.

او در ۵ ماهه گذشته به بهسازی و زیر سازی ۷/۱۶ کیلومتر از راه‌های روستایی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: ۲۶ کیلومتر پخش آسفالت در محور‌های پارس آباد، مشیران، خرم آباد، جاده موئیل و همچنین داشبلاغ انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و افزود: با حضور گشت راهداری در محور‌ها تاکنون جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۱۱۵ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، از ۲۵ مورد تجاوز به حریم راه از طریق تنظیم صورتجلسه با عوامل نیروی انتظامی شهرستان جلوگیری شده، ۷ مورد تخریب با حکم قضایی انجام و ۸۷ مورد مجوز ساخت و ساز نیز صادر شده است.

فرج پور بازگشایی آبچکان پل‌ها و پاکسازی قرنیز ۷۸ عدد از پل‌ها، رنگ آمیزی ۸۰۰ متر از سرعت کاه‌ها، نصب ۲۱۵ عدد تابلو‌های ایمنی، بازدید از ۵ مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در سه نوبت ۱۵ بار، بازدید از ترمینال مسافربری، تعمیر و ترفیع ۳۸۵ شاخه گاردریل، شستشوی ۱۴۰۰ عدد علائم راهنمایی و رانندگی، نگهداری ۷۵ عدد چراغ‌های چشمک زن و روشنایی و تهیه و نصب ۱۲ عدد چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

او در مدت یاد شده از جابجایی ۵۲ هزار و ۴۹۸ تن کالا توسط ۶ شرکت حمل ونقل در این شهرستان خبرداد و بیان کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۳ درصدی را در جابجایی کالا شاهد هستیم.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: در ۵ ماهه گذشته بیش از ۱۰۶ هزار نفر مسافر نیز از شهرستان مشگین شهر به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

فرج پور با بیان اینکه راهداری شهرستان مشگین شهر مسئولیت نگهداری از ۱۳۰۸.۵ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۴۸.۴ کیلومتر بزرگراه، ۱۳۴.۵ راه اصلی، ۱۰۷.۴ راه فرعی، ۵۱۷ کیلومتر راه آسفالته روستائی، ۲۱۵.۷ راه شوسه، ۲۸۴.۷ راه خاکی و ۶۰ کیلومتر راه مرزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.