مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از دوره توانمندسازی آموزشی و پرورشی نیرو‌های غیردولتی آموزش وپرورش شهرستان‌های بویراحمد ودنا بازدید کرد.

حسنعلی عزت خواه در این بازدید که در دو پردیس کوثر و شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: آموزش وپرورش رسالت خطیری در تربیت دانش آموزان دارد که در این میان نقش معلمان بسیار اثر گذار و تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه قریب به ۳۰ هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند، افزود: در آستانه سال تحصیلی برگزاری دوره توانمندسازی ودانش افزایی معلمان غیر دولتی کاری ارزشمند است که قطعا در این دولت تداوم خواهد داشت.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره گل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بیش از دو هزار و سیصد نفر از عوامل اجرایی، موسس و معلمان هر سه مقطع در سامانه مشارکت‌ها برای گذراندن این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

عبدی صفایی با اشاره اینکه این دوره‌ها در طی یک فرایند سه ساله و در قالب ۳۶۰ ساعت آموزش به صورت شش پودمان ۶۰ ساعته برگزار می‌شود افزود: در پایان برگزاری این دوره‌ها گواهی صلاحیت علمی معلمی به این افراد اعطا خواهد شد.

وی از نظارت مستمر بر مدارس غیر دولتی برای ارتقاء کیفیت آموزشی وپرورشی خبرداد و گفت: در طول سال تحصیلی این مهم در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.