رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد از افزودن ۱۲۴ دستگاه ون و اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی یزد خبر داد.

 مهدی فعالی، رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: ۱۲۴ دستگاه ون و اتوبوس بصورت کامل خریداری شده و تاکنون ۲۶ ون و ۱۵ دستگاه اتوبوس تحویل ناوگان شده است.

او افزود: اتوبوس‌ها در مسیر در حال خدمت رسانی هستند، ون‌ها نیز با مصوبه شورا هفته آینده به ناوگان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد اضافه می‌شوند. 

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: به غیر این تعداد ۱۷ دستگاه اتوبوس جدید نیز بامشارکت بخش خصوصی به ظرفیت ناوگان اضافه شده است وامیدواریم با این افزایش ظرفیت بتوانیم سرویس دهی خوبی را برای سرویس مدارس داشته باشیم. 

فعالی در ارتباط با برنامه‌ها برای افزایش ناوگان و سرویس دهی بهتر در شهر یزد ادامه داد: ۶۰ دستگاه ون دیگر و نیز ۱۴ دستگاه مینی بوس با مشارکت بخش خصوصی قرار است به این ظرفیت اضافه شوند.

این مسئول ادامه داد: همچنین ۲۰۰ تاکسی نوسازی شده، بنا داریم ۵۰۰ تاکسی دیگر نیز نوسازی شوند و ۱۰۰ دستگاه تاکسی شهری دیگر هم به ظرفیت ناوگان شهری یزد اضافه شوند تا در شهر یزد شاهد سرویس دهی مطلوب ناوگان حمل ونقل عمومی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.