روابط عمومی دانشگاه کردستان شایعات مطرح شده در برخی رسانه ها مبنی بر اخراج برخی از اعضا را تکذیب کرد.

در اطلاعیه ی روابط عمومی دانشگاه کردستان آمده است؛  به اطلاع می‌رساند طی روزهای اخیر خبری نادرست در رسانه‌ها مبنی بر اخراج دو تن از همکاران هیئت علمی دانشگاه کردستان منتشر شد اما دانشگاه کردستان برای هیچکدام از اعضای هیئت علمی خود با تمامی وضعیت‌های استخدامی حکم قطع همکاری صادر نکرده است.

ادامه این اطلاعیه عنوان کرده است؛ در خصوص آقای دکتر بهروز چمن آرا عضو هیئت علمی پیمانی گروه زبان و ادبیات کردی نیز مشخصا اعلام می‌دارد که نامبرده در نیمسال  تحصیلی ۲-۴۰۱  (نیمسال دوم) تدریس داشته و همچنین برای نیمسال اول ۳-۴۰۲ ایشان هم برنامه تدریس تعریف شده است.

دکتر بهروز چمن آرا هنوز دارای ارتباط استخدامی پیمانی با دانشگاه کردستان است و درخواست تبدیل وضعیت رسمی-آزمایشی و یا تمدید پیمانی‌شان از طریق دانشگاه در جریان است. در صورتی که در این فرایند پاسخ استعلامات از مراجع ذیربط با تاخیر و یا منفی دریافت شود روند قانونی جهت پیگیری وجود دارد و دانشگاه پس از درخواست فرد متقاضی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

در پایان این اطلاعیه آمده است ؛ دکتر چمن آرا حقوق ماهیانه کل سال جاری خود را از دانشگاه کردستان دریافت کرده است. با این حال مدیریت دانشگاه به عنوان وظیفه در این موارد پیگیر درخواست همه همکاران گرامی جهت رفع مشکل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.