رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خوزستان گفت: خدمات رسانی اورژانس خوزستان به زائران اربعین حسینی تا پایان مراسم اربعین ادامه دارد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خوزستان گفت: اورژانس خوزستان تا پایان کامل مراسم اربعین حسینی ۱۴۰۲و بازگشت کلیه کاروان‌های زیارتی به موطن خود همچنان در آماده باش کامل بوده و کلیه اماکن تجمع و جاده‌های مواصلاتی تحت پوشش کامل خدمات تخصصی فوریت‌های پزشکی قرار دارد.

کره بندی ضمن درخواست از کلیه رانندگان عزیز شخصی و حمل و نقل عمومی برای رعایت تمام نکات ایمنی در سفر و آرزوی سلامتی برای تمام مسافران اعلام کرد: از تلاش جهادگونه همه همکاران عزیز فوریت‌های پزشکی در واحد‌های عملیاتی، مراکز پیام، ستادی، پشتیبانی و خدمات که از مراکز اورژانس سراسر ایران عزیز برای خدمت رسانی به زائران حسینی در اربعین ۱۴۰۲ در خوزستان ما را یاری رساندند قدردانی میکنم.

او می‌گوید: در سازمان اورژانس کشور به رغم سختی کار فراوان و گرمای طاقت فرسا، شیرینی و حلاوت خدمت را به امید دعای خیر زائران حسینی و شریک شدن در ثواب زیارت اربعین حسینی را برای آسودگی خاطر مردم عزیز ادامه خواهند داد.

برچسب ها: اربعین ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار