معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رزن گفت: شهرستان رزن بیش از ۲ هزار نفر بافنده دارد و می‌طلبد توجه ویژه‌ای به این عرصه صورت گیرد.

علی قاسمی با بیان اینکه ۶۷ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به متقاضیان مشاغل خانگی و بافندگان فرش شهرستان رزن پرداخت شده است، افزود: هنر صنعت فرش در سطح شهرستان نیاز به توجه ویژه دارد تا بتواند تحقق اقتصاد مقاومتی را رقم بزند.

او افزود: تعامل مجموعه فنی‌وحرفه‌ای با اداره صمت، شرکت فرش و آموزش و پرورش شهرستان جهت آموزش، ارتقا و بهینه سازی نیروی مهارت‌آموخته، ارتباط نزدیک و بیشتری باشد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رزن با بیان اینکه مهارت‌آموزی رشته فرش باید در سطح جامعه و قشر تحصیل‌کرده تقویت شود، گفت: رویکرد تقویت مزیت‌های نسبی شهرستان در حوزه هنر و صنعت فرش مورد تأکید و توجه ویژه است.

قاسمی افزود: تشکیل تعاونی بافندگان شهرستان پیگیری و به سرانجام برسد.

او با بیان اینکه بافندگان فرش برای بهره‌مندی از معافیت مالیاتی موظف به ارائه اظهار نامه مالیاتی هستند، گفت: در ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی و بافندگان فرش تجدید نظر شود تا متقاضیان بیشتری از این تسهیلات بهره‌مند شوند

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رزن تصریح کرد: بازرسی‌های مشترک از بیمه شدگان و دریافت کنندگان تسهیلات به صورت مستمر انجام پذیرد

برچسب ها: فرمانداری ، فرش بافی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.