رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت : تاکنون حجم ترافیک عبوری از محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه ۱۲ درصد نسبت به اربعین سال گذشته افزایش داشته است.

کیخسرو دستغیب رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر بار ترافیکی برگشت زوار در دو مرز خسروی و مهران سنگین است و نسبت به ترافیک در مسیر رفت، نمود بیشتری دارد، زیرا زواری که می‌خواهند به شهر‌های خود بازگردند باید از راه‌های استان کرمانشاه تردد کنند.

وی با بیان اینکه زوار اربعین به‌صورت مستقیم از ۶۳۸ کیلومتر از جاده‌های استان کرمانشاه استفاده می‌کنند، افزود: حجم ترافیک عبوری از جاده‌های استان کرمانشاه نسبت به اربعین سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ دستغیب خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اقدامات پلیس‌راه استان و سایر دستگاه‌های اجرایی درحوزه‌های زیرساخت، ارتقای کیفی جاده‌ها، بهبود ایمنی راه‌ها، اقدامات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و در حوزه ترافیک با همراهی خوب زائرانی که از استان کرمانشاه تردد کردند، شاهد کاهش تصادفات بوده‌ایم.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: اگرچه پایان طرح اربعین پلیس راه کرمانشاه تا بیستم شهریور ماه اعلام شده، اما نیرو‌های پلیس به‌صورت شبانه‌روزی برای ارائه خدمات ترافیکی تا بازگشت آخرین زائر با آماده‌باش کامل در جاده‌ها حضور دارند. 

سرهنگ دستغیب اذعان کرد: طرح اربعین پلیس راه کرمانشاه از بیست و ششم مرداد ماه آغاز شده و در قالب آن ۵۰۰ نیروی پلیس راه در قالب ۱۰۴ تیم گشتی محسوس و نامحسوس با به کارگیری تجهیزات مورد نیاز محور‌های تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه تحت پوشش قرار می‌دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.