مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد

ارائه ۸۰ هزار خدمت توسط هلال احمر به زائران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: بیش از ۸۰ هزار خدمات در مرز مهران به زائران در حوزه‌های امدادی، درمان و اسکان اضطراری و خدمات اجتماعی توسط این نهاد ارائه داده شده است.

علی محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار داشت: تاکنون ۸۰ هزار خدمات در مرز مهران به زائران در حوزه‌های امدادی، درمان و اسکان اضطراری و خدمات اجتماعی خدمت ارائه شده که همه با حضور و مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر در مسیر‌های مواصلاتی به مرز و پایانه انجام شده است.
 
علیمرادی رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در اربیعن امسال بیان کرد: برای انجام عملیات اربعین تعداد ۱۴۰ دستگاه آمبولانس ۱۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۸ دستگاه موتور لانس در ۸۶ پایگاه در حال خدمات رسانی هستند و از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۶۰۰ ویزیت صورت گرفته است.
 
سرهنگ مهدی سهیلی مسئول معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام از استقرار بیمارستان‌های صحرایی در مرز مهران خبر داد و بیان کرد: از ابتدای صفر تاکنون تعداد ۳۰۰ نفر از کادر درمان در این بیمارستان‌ها فعالیت داشته اند و مجموعا ۴۰ هزار خدمات در زمینه‌های ویزیت پزشک خدمات داروخانه‌ای و خدمات پرستاری به زائران انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.