مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری در استان خبر داد.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: بازرسی و نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری و به‌ طور ویژه واحد‌های پذیرایی، مجتمع‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و موکب‌های مستقر در مسیر تردد زائران اربعین حسینی در استان تشدید می شود.

خزائلی افزود: با عنایت به فرارسیدن ایام اربعین و به‌ منظور نظارت بر عملکرد و فعالیت واحد‌های گردشگری و کنترل نحوه ارائه خدمات به مسافران و زوار حسینی، طرح ویژه نظارت بر تأسیسات گردشگری، مجتمع‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی استان از اوایل شهریورماه به‌صورت ویژه آغاز شده و تا پایان این ایام ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: در این راستا تأسیسات گردشگری شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، مجتمع‌های گردشگری و خدمات‌رسان، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و همچنین نمازخانه‌های بین‌راهی، سرویس‌های بهداشتی و موکب‌های مستقر در محور‌های تردد زوار حسینی توسط بازرسان حوزه گردشگری اداره‌کل و نمایندگان دستگاه‌های صمت، دامپزشکی، بهداشت، ستاد اقامه نماز، تعزیرات، راهداری و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به صورت مشترک در‌حال انجام است. 

وی افزود: در این بازدید‌ها نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و زائران اربعین حسینی مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.