فراخوان هفتمین جشنواره شعر طنز در استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

حجت‌الله شیروانی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره شعر طنز خبر داد و گفت: این جشنواره ۱۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

وی افزود: شاعران علاقمند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوعات آب، محیط‌زیست، فضای مجازی، فرصت‌ها و تهدیدها، جمعیت، جوانی، فرزند آوری، معیشت و رفاه خانوادگی و پنشاط اجتماعی و امید به آینده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


شیروانی اضافه کرد: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر را برای دبیرخانه ارسال کند و آثار ارسالی هم نباید در رویداد‌های فرهنگی دیگر شرکت کرده و یا حائز رتبه شده باشد.

وی، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر طنز را ۲۰ مهر امسال اعلام کرد و ادامه داد: به نفرات برتر این جشنواره به ترتیب جوایز ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت و برگزیدگان بنا به نظر هیئت داوران، هدیه پنج میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

شیروانی افزود: دبیرخانه این جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار در شهر شلمزار واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۸۳۲۶۲۳۶۳۶ تماس گرفته و یا در پیام‌رسان‌های ایتا و روبیکا با شماره ۰۹۱۳۹۸۴۵۴۹۳ در ارتباط باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار