رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین از کسب رتبه ممتاز حوزه قضایی ضیاءآباد با صلح و سازش ۹۹ درصدی پرونده‌های شورای حل اختلاف در کشور خبر داد.

حجت الاسلام محمد حیدری رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و با رشد ۳ درصدی آمار صلح و سازش در این حوزه نسبت به مدت مشابه پارسال، در ۵ ماهه سال جاری حوزه قضایی ضیاء آباد با ثبت عملکرد ۹۹ درصدی رتبه نخست استان و ممتاز کشور را کسب کرده است.

حیدری بیان کرد: مجموع تعداد پرونده‌های ورودی به شورای حل اختلاف ضیا آباد در ۵ ماهه گذشته ۷۷۴ فقره و تعداد پرونده‌های مختومه ۷۶۳ پرونده است که در نوع خود یک عملکرد بی‌سابقه در کشور می‌باشد.

وی گفت: این در حالی است که میانگین آمار صلح و سازش در کشور ۴۳ درصد و در استان قزوین ۵۳ درصد بوده و این حوزه قضایی با عملکرد ۹۹ درصدی از جایگاه ممتازی در کشور برخوردار می‌باشد.

حیدری افزود: با توجه به همین گزارش شهرستان قزوین نیز با عملکرد ۶۲ درصدی در صلح و سازش پروند‌های ورودی به شورای حل اختلاف رتبه دوم استان را کسب کرده است.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین گفت: با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در گره گشایی از مشکلات جامعه ضمن افزایش سرعت رسیدگی به پرونده با کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی مواجه شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار