مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از افزایش توان ناوگان اتوبوسی استان برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: سفر‌های اربعین تا ۲۰ شهریور انجام می‌شود.

علی زندی‌فر افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی استان جوابگوی نیاز جابه جایی زائران اربعین استان نیست، به همین دلیل از ناوگان کمکی استفاده می‌کنیم.
این مسئول بیان کرد: برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین سه میز خدمت در پایانه شهید کلانتری کرج برپا شده است که بررسی و برخورد با تخلفات احتمالی و رسیدگی به درخواست‌های زائران حسینی را برعهده دارد.
زندی‌فر بیان داشت: تمام شرکت‌ها و دستگاه‌هایی که خودرو‌های پلاک عمومی در اختیار داشتند موظف شدند این ظرفیت را برای جابه‌جایی زائران اربعین در اختیار حوزه حمل و نقل عمومی استان قرار دهند و برخی ماشین‌های شهری که شرایط بیابان‌رویی داشتند نیز به این چرخه اضافه شدند.
وی افزود: قیمت بلیت برای زائران اربعین از البرز تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره، ۸۰۰ هزار تومان، ۳۲ نفره، ۶۳۵ و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره نیز ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده و این نرخ‌های مصوب در نقاط مختلف پایانه شهید کلانتری برای اطلاع عموم نصب شده است که زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به کارشناسان مستقر در پایانه شهید کلانتری و همچنین سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.
زندی فر با بیان اینکه مسافران سفرهای خود را به روزهای پایانی هفته موکول نکنند افزود: شهروندان در روزهای پایانی هفته که اوج سفرهای اربعین است از مسافرت غیر ضروری پرهیز کنند تا بتوانیم خدمات بهتری به زائران اربعین ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.