برای نخستین بار قرار است روایت‌های مردمی از پیاده‌روی اربعین و از دریچه نگاه اقشار مختلف، در قالب برنامه‌ای تلویزیونی روی آنتن برود.

محمود جاهد، تهیه کننده با اشاره به پخش ویژه برنامه «موکب تلویزیونی افق» از شبکه افق سیما اظهار کرد: این برنامه که به مناسبت اربعین حسینی روی آنتن خواهد رفت، شامل بخش‌های متنوعی بوده و مهمترین ویژگی آن، مردمی بودن روایت پیاده‌روی اربعین از دریچه نگاه اقشار مختلفی است که در این گردهمایی بزرگ انسانی و مذهبی شرکت می‌کنند.

وی افزود: در وهله نخست سعی کرده‌ایم فضاسازی مناسبی در استودیو داشته باشیم که شامل موکبی عربی با همان حال و هوای مسیر نجف تا کربلاست تا مخاطب خود را در نه در یک برنامه تلویزیونی، بلکه در فضای پیاده‌روی احساس کند.

تهیه‌کننده موکب تلویزیونی افق با بیان اینکه بخش‌های بعدی که در نوبت‌های صبح، بعد از ظهر و شب پخش می‌شوند، روایت‌های مردمی از پیاده‌روی اربعین هستند گفت: طی فراخوانی که پیش از این داده شده، ویدئو‌های بسیاری توسط زائران حسینی از سال‌های قبل و همچنین امسال به دست تیم تولید رسیده است همچنین چند راوی یا به عبارتی بلاگر، برای تولید محتوای روایت‌گونه به عراق اعزام شده‌اند تا به تولید محتوا برای این برنامه بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.