مدیرعامل کانون پرورش فکری گفت: تماشاخانه‌های سیار ما که به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازند در این مرز‌ها مستقر شده‌اند.

  حامد علامتی در حاشیه بازدید از مرز میرجاوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در ۶ نقطه مرزی ایستگاه‌هایی مستقر کردیم که از زائران اباعبدالله الحسین (ع) به ویژه کودکان و نوجوانان میزبانی می‌کنیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری افزود: تماشاخانه‌های سیار ما که به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازند و بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان اهدا می‌کنند در این مرز‌ها مستقر شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: یکی از مرز‌های مهم ما مرز میرجاوه است که میزبان زائران پاکستانی است، کودکان و نوجوانان پاکستانی که وارد مرز‌های کشورمان می‌شوند استراحت کوتاهی دارند که در این مدت توقف و استراحتشان از فرصت استفاده کرده‌ایم و برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلف فرهنگی، نقاشی، قصه‌گویی اجرا می‌کنیم.

وی گفت: علاوه بر همکارانمان در سیستان و بلوچستان از همکارانمان در استان کرمان نیز کمک گرفته‌ایم و ۲۴ ساعته در خدمت زائرین عزیز هستیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری بیان کرد: به بهترین شکل ممکن همکاران ما در حال میزبانی از زوار و به ویژه کودکان و نوجوانان پاکستانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار