فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در ایام اربعین امسال، سوانح منجر به فوت ۸۹ درصد و آمار جرائم ۲۷ درصد نسبت به پارسال کاهش داشته است.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، گفت : با تلاش همه همکاران و حضور میدانی آن ها، امنیت خوبی برای زائران اربعین فراهم شد و آن‌ها با فراغ بال به کربلای معلی مشرف شدند.

وی ادامه داد: هرچند مشکلاتی وجود داشته است که در دیدار‌هایی که با همتایان و مسئولان عراقی داشتیم آن‌ها را اعلام کرده و خوشبختانه یکی پس از دیگری در حال مرتفع شدن است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یکی از اقدامات انجام گرفته را ایجاد ۴۱ توقفگاه با ظرفیتی در حدود ۲۲ هزار نفر عنوان کرد و گفت: گشت‌های انتظامی در کنار این توقفگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی فعال بوده‌اند تا امنیت زائران به خوبی تامین شود.

وی از فعال بودن ۵۸ گیت رفت و برگشت در پایانه مرزی خسروی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای افزایش این گیت‌ها تا ۹۰ مورد هم وجود دارد.

حاجیان از کاهش ۸۹ درصدی آمار فوتی‌های سوانح رانندگی در اربعین امسال نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در جرائم نیز ۲۷ درصد کاهش داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۵ هزار و ۱۰۰ نیروی پلیس در ماموریت اربعین به کارگیری شده‌اند، افزود: لازم است صمیمانه از تک تک آن‌ها که با نگاه اعتقادی و با جان و دل به صورت شبانه‌روزی برای خدمات‌رسانی به زائران تلاش کردند، تشکر و قدردانی کنم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.