سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از راه اندازی مرکز مدیریت و کنترل عملیات سازمان هواپیمایی کشوری در راستای رصد پرواز‌های داخلی و خارجی خبر داد.

جعفر یازرلو گفت: هدف از راه‌اندازی مرکز occ دسترسی سریع و به لحظه شرکت‌های هواپیمایی به مدیران سازمان هواپیمایی، تشریک مساعی و همکاری نزدیک ایرلاین‌ها با یکدیگر، تعامل عوامل دخیل در عملیات پروازی، اتخاذ تصمیمات به‌موقع و واکنش سریع به تأخیر‌های احتمالی است.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، همچنین با توجه به جایگاه حاکمیتی سازمان هواپیمایی کشوری و دسترسی سریع به ریاست سازمان برای اعمال تصمیمات مهم و صدور مجوز‌های لازم و فوری این مرکز کار خود را آغاز کرده است.

او می‌گوید: نمایندگان تام الاختیار شرکت‌های هواپیمایی حاضر در عملیات پروازی امسال به‌همراه نمایندگان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ، فرودگاه‌ها و سوختگیری با مدیران ارشد سازمان هواپیمایی کشوری مستمر و مداوم و ۲۴ ساعته به رصد و پایش پرواز‌های امسال می‌پردازند.

او می‌گوید: نمایندگان تام‌الاختیار شرکت‌های هواپیمایی، نمایندگان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ، نمایندگان فرودگاه‌ها و سوختگیری به پردازش اطلاعات، رصد و‌پایش پرواز‌ها در ۲۳ نقطه فرودگاهی در سراسر کشور نظارت میکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Italy
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
بهتره بنویسید پرواز داخلی ..مگه پرواز خارجی هم داریم ؟
آخرین اخبار