وحیدی گفت: دولت سیزدهم برای بهبود شرایط به ویژه در زمینه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تلاش دارد و انجام وظایف خود را به مسائل و موارد خارجی گره نزده است.

وحیدی وزیر کشور در آیین افتتاح سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی دامغان در استان سمنان گفت: دولت سیزدهم بدون اتلاف وقت و با تمام تلاش برای اتمام پروژه های باقی مانده تلاش خواهد کرد، عزم دولت بر یک فعالیت مستمر جزم است و عزم دولت سیزدهم این است که با کار مستمر و تخصیص اعتبارهای ویژه طرح‌های نیمه‌تمام به‌جامانده از گذشته برای استفاده مردم به سرانجام برساند.

وی با اشاره به بهره برداری از سالن تخصصی والیبال در دامغان افزود: این‌ پروژه تا قبل از دولت سیزدهم ۵۰ درصد پیشرفت ساخت داشت اما طی عمر دوساله دولت سیزدهم و با کار جهادی، ۵۰ درصد مابقی تکمیل شد و امروز به بهره برداری رسید.

وی درباره اهمیت طرح های ورزشی گفت: ورزش هم صلابت جسم و هم سلامت روح است. ورزش مادامی که با اصول اخلاقی همراه باشد، یکی از راه های اصلی برای ایجاد خصلت های خوب است.

وزیر کشور تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «تعلیم، تحصیل، تزکیه و ورزش را از جوانان می خواهم.» هر سالن و مجتمعی که بتواند ورزش را توسعه دهد، حتما مورد توجه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.