سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد مهاجرین مقیم ایران که دارای برگه‌های سرشماری و بازشماری هستند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و دریافت سند مسافرتی جهت اعزام به راهپیمایی اربعین حسینی اقدام نمایند.

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد برابر هماهنگی‌های صورت گرفته با دولت عراق و ایجاد تسهیلات لازم در کشور آن دسته از مهاجرین مقیم ایران که دارای برگه‌های سرشماری و بازشماری هستند با در دست داشتن مدارک قانونی و معتبر خود (برگه سرشماری، بازشماری و...) به استان خوزستان، شهرستان دهلاویه، یادمان شهید چمران مراجعه، ثبت نام و نسبت به دریافت سند مسافرتی جهت اعزام به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اقدام نمایند.

پیش از این ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) نسبت به تردد اتباع خارجی مقیم ایران اعلام کرد که اتباع خارجی مقیم ایران پس از ثبت نام در سامانه و اخذ سند مسافرتی، صرفا از مرز شلمچه امکان تردد دارند.

همچنین اتباع خارجی (ترانزیتی) کشورهای شرقی ایران اعم از پاکستانی، افغانستانی و هندی صرفا مجاز به تردد از مرز چذابه خواهند بود و اتباع خارجی (ترانزیتی) از کشورهای شمالی ایران مجاز به تردد از تمامی مرزهای خروجی زائرین اربعین خواهند بود.

ستاد اربعین گفته است تمامی زوار اتباع خارجی اعم از مقیم و یا ترانزیت در زمان بازگشت به کشور ایران نیز از مرز خروجی قبلی مجاز به ورود به کشور خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.