پلیس مازندران یکی از اراذل و اوباش معروف و ۲ سارق زورگیر را در ساری دستگیر کرد

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران گشت یگان امداد این شهرستان حین اجرای ماموریت به یک خودروی سواری که با مشاهده ماموران از محل متواری شده بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن یک قبضه شمشیر، یک قبضه قمه و یک قبضه چاقو کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده از دستگیری راننده خودرو در این عملیات خبر داد و گفت: متهم که دارای سابقه شرارت، ناامنی، فرار از زندان و از اراذل و اوباش سطح یک این شهرستان بوده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان زورگیر در ساری

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: در پی زورگیری از ۲ نوجوان و سرقت اموال آنان در ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهمان را که با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی همراه و اموال آنان کرده بودند شناسایی و در اقدامی عملیاتی دستگیر کردند.

سرهنگ قیصری از کشف اموال سرقتی از متهمان و تحویل آن به مالباختکان خبر داد و گفت: این افراد که دارای سابقه سرقت و زورگیری در شهرستان ساری نیز بوده اند ضمن اعتراف به زورگیری از این دونوجوان، پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.


حسنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار