چندین طرح در آخرین روز از هفته دولت در بخش نگین کویر فهرج با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

صبح امروز و در آخرین روز از هفته دولت چندین طرح عمرانی در بخش نگین کویر شهرستان فهرج با حضور حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، سعیدنیا فرماندار، فرمانده انتظامی، بخشدار نگین کویر، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان محلی و اهالی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

۱-افتتاح و تکمیل احداث راه روستایی محور محمدآباد چاهدگال به دهنو آزادگان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان به طول ۳۵۰۰ متر

سعیدنیا فرماندار شهرستان فهرج در آیین بهره برداری از این پروژه گفت: آسفالت این راه روستایی به طول ۳۵۰۰ متر و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی اداره کل راهداری انجام شده است. با اجرای این طرح، آسفالت به دورترین نقطه شهرستان رسید. توسعه متوازن روستا‌ها در دستور کار است و نهضت خدمت به مردم شهرستان با قدرت ادامه دارد.

۲-آسفالت ۴۸۲۵ متر معابر روستای پیروزآباد با اعتبار ۱ میلیارد و ۶۸۹ میلیون تومان از اعتبارات ملی و با مشارکت دهیاری و غیر مشارکتی بنیاد مسکن

سعیدنیا فرماندار گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی دکتر رییسی، برای اولین بار کوچه‌های روستا‌های پیروز آباد نیز آسفالت در قالب این طرح ۴۸۲۵ متر از معابر این روستا با اعتبار ۱ میلیارد و ۶۸۹ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی با مشارکت دهیاری و قیر مشارکتی بنیاد مسکن آسفالت شده است. وی قول مساعد داد با تحویل تجهیزات جدید، نهضت آسفالت با قدرت بیشتری ادامه داشته باشد.

۳-افتتاح طرح صنایع بسته بندی و فرآوری خرما 

سعیدنیا فرماندار گفت: این طرح با ظرفیت ۵۰۰ تن به بهره برداری رسید که برای احداث آن ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است. از این مبلغ ۱۰ میلیارد ریال آن بصورت تسهیلات از محل صندوق کارآفرینی مهر امید و ۲ میلیارد ریال نیز از سوی سرمایه گذار بوده است. با بهره برداری از این طرح برای ۴ نفر بصورت مستقیم و برای ۸ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

۴-بهره‌برداری از زمین ورزشی چمن مصنوعی روستای اسدآباد انگوری

فرماندار فهرج در آیین بهره برداری از این پروژه گفت: این زمین، طی مدت ۶ ماه و با کار جهادی و شبانه روزی به اتمام رسید. این پروژه ورزشی با متراژ ۱۱۲۵ متر و با اعتبار ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان ساخته شده که از این مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری و مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان توسط صنایع خودروسازی کرمان هزینه شده است.

برچسب ها: افتتاح ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.