مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: افتتاح هم‌زمان سه پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در نیک‌شهر به مناسبت هفته دولت موجی از شادی در منطقه به همراه داشت.

 عباس شیبک در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی بیان کرد: دو پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستاهای کوراندپ و جوزدر شهرستان نیک‌شهر با حضور جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش‌سفیدان و ورزشکاران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در روز گذشته نیز پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای متسنگ شهرستان نیک‌شهر نیز افتتاح شده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: هر یک از سه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستاهای متسنگ، کوراندپ و جوزدر شهرستان نیک‌شهر در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی به‌صورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری در فضای با زیربنای هزار و ۳۵۰ متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی - استانی افتتاح و در هفته دولت مورد بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: با افتتاح این سه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۹۰۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

شیبک گفت: ۱۰ پروژه زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در سراسر استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب ها: ورزش ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار