به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی کتاب پیاده‌روی و زیارت اربعین منتشر شد.

به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی کتاب پیاده‌روی و زیارت اربعین منتشر شد. این کتاب به زبانی ساده و صمیمی و با ترکیب استدلال و احساس و بهره گیری از روایات و مشاهدات میدانی، به ابعاد مختلف پدیده پیاده روی اربعین پرداخته است.

در این اثر مولف پس از طرح چند پرسش درباره چرایی زیارت امام حسین (ع) از سوی شیعیان و چرایی دست برنداشتن شیعیان از زیارت امام حسین (ع) خواننده را با قرارگیری در جبهه حق فرا می‌خواند و پس از آنکه از ثواب زیارت در شرایط دشوار سخن می‌گوید و امام حسین (ع) را معجزه خدا می‌داند به فلسفه پیاده روی اربعین می‌پردازد و از پیام این آیین بی مانند پرده بر می‌دارد و در پایان نیز ۴۰ فضیلت برای پیاده روی اربعین بر می‌شمارد.

 کتاب پیاده روی و زیارت اربعین به قلم سید هادی مدرسی تالیف شده و دکتر محمد تقدمی صابری کار ترجمه آن را بر عهده داشته است. این اثر در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و در قطع جیبی منتشر شده و در اختیار علاقمندان به مطالعه قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.