روحانی زاده گفت: شاخص بهره‌مندی از راه روستایی آسفالته این شهرستان در بخش روستا‌های بالای ۲۰ خانوار ۴۵ درصد و در بخش زیر ۲۰ خانوار ۳۸ درصد می‌باشد.

محمود روحانی زاده رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سقز اظهار داشت: با وجود اینکه شهرستان سقز از نظر وسعت دومین شهر استان به شمار می‌آید، اما در زمینه شاخص بهره‌مندی از راه روستایی آسفالته کم برخوردار‌ترین شهرستان است.

او با اشاره به اینکه با پیگیری‌های مسئولان استانی و شهرستانی اعتبارات جهشی به این شهرستان اختصاص یافت، افزود: سال گذشته در اقدامی جهادی ۳۴ کیلومتر آسفالت راه روستایی در این شهرستان انجام شد که نسبت به سال‌های گذشته افزایش دو برابری داشت.

 روحانی زاده اذعان کرد: شاخص بهره‌مندی از راه روستایی آسفالته این شهرستان در بخش روستا‌های بالای ۲۰ خانوار ۴۵ درصد و در بخش زیر ۲۰ خانوار ۳۸ درصد می‌باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سقز خاطرنشان کرد: در راستای افزایش این شاخص، امسال نیز در کمیته برنامه ریزی شهرستان مقرر شد بیشترین اعتبار برای حوزه راهداری شهرستان در نظر گرفته شود.

او از آسفالت ۷ کیلومتر راه روستایی از ابتدای سالجاری در این شهرستان خبر داد و افزود: از این میزان ۵ کیلومتر آن مربوط به راه ارتباطی نوبهار _قلندر است که این اقدام روستا‌های کردستان و آذربایجان غربی را به هم متصل می‌کند و تحولی در منطقه به شمار می‌آید.

روحانی زاده افزود: براساس هدف گذاری صورت گرفته تا پایان فصل عمرانی در مجموع ۳۰ کیلومتر آسفالت انجام شود. شهرستان سقز دارای هزار و ۷۰ کیلومتر راه روستایی است.

گفتنی است شهرستان سقز دارای هزار و ۷۰ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.