استورای گفت: عملیات آماده سازی ۹ پارکینگ به ظرفیت تقریبی ۱۱ هزار دستگاه خودرو جهت استقرار خودرو زائران اربعین حسینی در حال اتمام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مریوان با بیان اینکه در راستای افزایش ایمنی تردد زائرین اربعین حسینی، عملیات شانه سازی و تنظیم بستر حریم جاده به طول ۲۸ کیلومتر انجام گرفته است، افزود: عملیات خط کشی به طول ۱۲ کیلومتر در محور باشماق و ۴۰ کیلومتر در محور سنندج اجرا  شد.

استواری گفت: پروژه روکش آسفالت محور باشماق در حال انجام است و ۶ کیلومتر از آن اجرایی شده است، همچنین تکمیل و بازسازی تابلو و علائم محور باشماق نیز به پایان رسیده است.

او گفت: جهت استقرار خودرو زائرین اربعین حسینی، عملیات آماده سازی ۹ پارکینگ به ظرفیت تقریبی ۱۱ هزار دستگاه خودرو در حال اتمام است، همچنین پنج موکب آماده پذیرایی و خدمت رسانی به زوار می‌باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مریوان افزود: عملیات ترانشه برداری جهت تعریض و افزایش دید رانندگان به حجم ۲۰۰۰ متر مکعب در محدوده نژمار و کانی میران صورت پذیرفته است.

استواری اضافه کرد: در جهت پوشش آنتن دهی مخابرات، جاده دسترسی به دکل مخابراتی در محدوده درگاه شیخان، کله وینجه، بیلو و پلیاندر ساماندهی شده است. 

او گفت: در بحث راهدارخانه‌ها نیز راهدارخانه توت سرخان بطور کامل بازسازی و تعمیر شده است. پروژه‌های راه روستایی نیز در محور‌های کوماسی، سیاناو، میرگه دریژ و عیسوله فعال بوده و ۲ کیلومتر از راه روستایی درگاه شیخان تا توتوندره و ۱/۵ کیلومتر از سه راهی چالی سور تا سه راهی گله آسفالت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.