ثبت‌نام پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شده است و تا ۱۳ شهریور ادامه دارد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان گفت: ثبت‌نام پذیرش دوره کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز هفتم شهریور در ۵۴ کد رشته محل تحصیلی در مراکز آموزش علمی کاربردی گیلان آغاز شده است و تا سیزدهم شهریور ادامه دارد.

دکتر ابراهیم کازرونی افزود: ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته هم از ۵ شهریور در ۴۴ کد رشته محل تحصیلی در مراکز آموزش علمی کاربردی گیلان آغاز شده است و تا ۱۱ شهریور ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند در زمان تعیین شده با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، دفترچه راهنما را دریافت و ثبت نام کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان با اشاره به اینکه بر اساس سیاست‌های این دانشگاه و نیازسنجی بازار، در هر ترم برخی رشته‌ها اضافه و برخی رشته‌ها حذف می‌شود، افزود: در استان گیلان برای ترم مهر ۱۴۰۲، ۱۸۱ رشته به ۹۸ رشته کاهش یافته است و البته یک رشته جدید تربیت مربی موسیقی در مقطع کارشناسی و ۵ رشته جدید نوازندگی ساز کلاسیک، کنترل کیفی مواد غذایی، صنایع غذایی نان، مربیگری پایه دفاع شخصی و گیاهان دارویی هم در مقطع کاردانی، جزو رشته‌های جدید است که اضافه شد.

در حال حاضر ۴ هزار و ۶۶۶ دانشجو در ۱۴۶ رشته در ۱۵ مرکز علمی کاربردی ۷ شهرستان رشت، انزلی، لنگرود، رودسر، تالش، رضوانشهر و آستارا تحصیل می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.