با افتتاح پروژه گازرسانی به روستای وصی سفلی، جشن پایان گازرسانی به روستا‌های شهرستان سنندج با حضور معاون استاندار کردستان و مردم برگزار شد.

حسن عسکری فرماندار سنندج در جشن پایان گازرسانی به روستا‌های این شهرستان در روستای وصی سفلی اظهار داشت: اکنون۱۹۶ روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.

او با اشاره به جغرافیا و توپوگرافی سخت منطقه افزود: گازرسانی به این مناطق متحمل سختی‌های زیادی است که از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجموعه شرکت گاز قدردانی می‌کنیم که امکان استفاده از این نعمت را فراهم کرده است.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: امسال در زمستان و برودت هوا گاز بسیاری از استان‌ها قطع شد، اما با برنامه ریزی‌ای مناسب در کردستان قطع گازی نداشتیم.

فرماندار سنندج در ادامه گفت: در هفته دولت امسال ۱۲۵ پروژه با اعتباری ۲۲۱ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که هر روز در مناطق مختلفی شاهد افتتاح هستیم.

او به اقدامات کمیته امداد و شرکت گاز در خصوص عدم دریافت هزینه‌های ایجاد انشعاب برای مددجویان اشاره کرد و افزود: رویکرد ما توجه ویژه به روستای محروم است و تبعیض مثبت برای آنان قائل شده‌ایم.

عسکری بیان کرد: امسال در زمینه آب شرب روستایی بیش از ۹۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و بدون شک در بحث طرح هادی مسائل بهداشتی خدمات کشاورزی شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود.

فرماندار سنندج خاطر نشان کرد: در کمیته برنامه ریزی ۳ میلیارد تومان اعتبار برای جاده روستای وصی در نظر گرفته می‌شود.

برچسب ها: گازرسانی ، سنندج ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.