مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از استقرار ۵ جایگاه سیار سوخت در اندیمشک و مرز چذابه به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.  

عبدالکریم محمدی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: به منظور تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌های سیار و ثابت در سطح خوزستان برای اربعین حسینی، از ۲ ماه قبل جلسه‌های هماهنگی با ستاد اربعین استان برگزار شد.

او با اشاره به استقرار ۵ جایگاه سیار سوخت رسانی در استان افزود: ۲ جایگاه سیار در مرز چذابه و ۲ جایگاه نیز در شهرستان اندیمشک مستقر هستند، ضمن اینکه یک جایگاه جدید دیگر برای چذابه آماده شده و در هر محلی که نیاز باشد، مستقر می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان درخصوص آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در مبادی ورودی استان و مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه گفت: علاوه بر بروزرسانی و رفع نواقص جایگاه‌ها در شهر‌های اندیمشک، حمیدیه، سوسنگرد و بستان، تعدادی کارت سوخت آزاد تولید و در اختیار جایگاه داران قرار گرفت تا زائرانی که برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به سمت مرز‌های شلمچه و چذابه در استان خوزستان می‌آیند، مشکلی در تامین سوخت آزاد نداشته باشند.

آقای محمدی  با بیان اینکه مشکلی در تامین سوخت اعم از بنزین و گازوئیل برای جایگاه‌های سیار و ثابت در استان وجود ندارد، ادامه داد: میزان ذخیره انواع سوخت کافی است و زائران نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

او  با اشاره به اینکه جایگاه‌های سیار و ثابت به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و محدودیت زمانی برای خدمات دهی ندارند، گفت: جایگاه‌های سیار برای توزیع سوخت تا بازگشت آخرین زائر در مرز چذابه مستقر خواهند بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان می‌گوید: علاوه بر تامین سوخت، بنر‌های متناسب با ایام عزاداری اربعین حسینی و راهنمایی مسیر‌ها و فاصله جایگاه‌های ثابت و سیار در جایگاه‌های سوخت، نصب شده است.

آقای محمدی  افزود: وضعیت سوخت رسانی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی نیز به صورت مستمر رصد می‌شود تا درصورت وجود مشکل، نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.