مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند گفت : این جمعیت معادل ۵۸ درصد از جمعیت استان است.

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبر شبکه استانی زاگرس گفت : ۹۰۰ هزار نفر از مردم استان کرمانشاه بصورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه به تاسیس صندوق بیمه بیماران صعب العلاج اشاره و خاطر نشان کرد: این صندوق یکی از افتخارات دولت سیزدهم است و در آن تعداد بیماران صعب العلاج تحت پوشش از ۵ به ۱۰۷ بیمار افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته برای تامین هزینه‌های خارج از ضوابط این بیماران ۱۶ میلیارد تومان بطور مستقیم به حساب بیمه شدگان واریز شد خاطر نشان کرد: امسال بیش از ۹ میلیارد تومان فاکتور و اسناد از بیمه شده‌ها دریافت شده است که تا نیمه دوم سال به آن‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نسخه الکترونیک در کشور خاطر نشان کرد: این اقدام بصورت کامل در استان کرمانشاه انجام شده است.

وی به پرداخت هزینه‌های درمان ناباوری اشاره کرد و گفت: تا ۹۰ درصد این هزینه‌ها در مراکز دولتی و خصوصی بر اساس تعرفه‌های دولتی پرداخت می‌شود.

تحویلیان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲۶۰ زوج نابارور در استان کرمانشاه شناسایی شده است گفت: هزینه‌های درمانی این زوج‌ها در حال تامین است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.