۱۱ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان چالوس به ارزش ۱۱۰ میلیاردتومان رفع تصرف شد.

مهرداد خزایی پول مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان مازندران نوشهر از رفع تصرف ۱۱ هزار مترمربع از اراضی ملی واقع در شهرستان چالوس خبر داد و گفت:با پیگیری‌های به عمل آمده اداره شهرستان و طی شدن مراحل قانونی حکم رفع تصرف از سوی مراجع قضائی مبنی بر بازگرداندن این اراضی به دولت صادرشد.

او افزود: ۳ ساختمان که یکی انباری، نگهبانی و مسکونی در محدوده اراضی ملی واقع بوده نیز تخریب شد.

خزایی پول گفت: این بنا‌ها از سوی متخلفان در زمین تصرف شده اراضی ملی ساخته شده بود که بر مبنای حکم قلع و قمع، ابتدا زمین تصرف شده، آزاد و بعد از آن نیز این اماکن تخریب شد.

مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان مازندران نوشهر افزود: حکم قطعیت یافته قضائی با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چالوس و نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمد و با اجرای حکم صادره این میزان اراضی تصرفی از ید متصرف خارج شد.

خزایی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این قطعه زمین ۱۱۰ میلیارد تومان برآورد کردند، گفت: متصرفان این قطعه زمین را به صورت غیرقانونی و به وسیله بلوک، سیم‌خاردار و فنس محصور کرده بودند که در نهایت با حکم قضایی، همه آثار موجود جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان مازندران نوشهر  افزود: عملیات رفع تصرف اراضی ملی با جدیت ادامه دارد تا منابع طبیعی بتواند ضمن صیانت ازحقوق بیت المال از سرمایه‌های کشور حفاظت کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار