محمدیان سمنانی گفت: شرکت فناور همراه هوشمند افق و ره‌افزایان صنعت ماشین‌های خودکار به تازگی توانستند ازمجموعه پارک علم و فناوری این دانشگاه دانش بنیان شوند.

محمدیان سمنانی  معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت : شرکت فناور همراه هوشمند افق، برای تولید محصول «فارسکادا» و شرکت ره افزایان صنعت ماشین های خودکار برای تولید محصول «وندینگ لباسشویی صوفیل» موفق به اخذ تأییدیه دانش بنیان از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شدند.

‌ وی گفت: شرکت ره افزایان صنعت ماشین های خودکار به مدیرعاملی امین اله نجاتی، از شرکت های فناور مستقر در این پارک علم و فناوری است و در زمینه «طراحی و تولید ماشین های لباسشویی عمومی صوفیل» فعالیت دارد.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: شرکت «فناور همراه هوشمند افق» و شرکت «ره‌افزایان صنعت ماشین‌های خودکار» ۲ شرکتی هستند که به تازگی توانستند ازمجموعه پارک علم و فناوری این دانشگاه دانش بنیان شوند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: شرکت فناور همراه هوشمند افق به مدیرعاملی مجید حافظی، از شرکت های فناور مستقر در این پارک علم و فناوری است و در زمینه «تولید و توسعه نرم افزارهای مبتنی بر کلان داده و هوش مصنوعی» فعالیت دارد و اولین نرم‌افزار مانیتورینگ و پایش لحظه‌ای نیروگاه تجدیدپذیر کامل ایرانی با نام تجاری فارسکادا (FARSKADA) یکی از محصولات تولیدی شرکت است که موفق به اخذ عنوان دانش بنیان نوپا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.